You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ג' - מתאמנים בקט רגל, מנצחים במגרש הגדול
מנצחים למרות קשיים עצומים. שחקני קבוצת נערים ג' של עירוני קרית שמונה והמאמן, בהא הייב (צילום מטעם הקבוצה)

נערים ג' - מתאמנים בקט רגל, מנצחים במגרש הגדול

עם חיזוק מילדים א' הצליחה קרית שמונה לנצח 2:3 את משחק החוץ מול הפועל חיפה. המאמן, בהא הייב, משתף בתהליכים שעוברת הקבוצה בעונה מורכבת מאוד

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

קבוצת נערים ג' של עירוני קרית שמונה מתמודדת עם קשיים עצומים, שאיש לא צפה בקיץ האחרון, בו הוטלו על המאמן, בהא הייב, שתי משימות: לבנות קבוצה שתהיה דומיננטית בליגת דרג 2 צפון, במקביל להכנת הקבוצה לעונה שלאחר מכן בתקווה ובשאיפה שזו תהיה בליגת העל של שנתון נערים ב'. פרוץ מלחמת חרבות ברזל הביא לאיסור על קיום פעילות במגרש הכדורגל בעיר קרית שמונה, כשבנוסף לכך פונו ממרבית יושביהם העיר ומספר קיבוצים ומושבים סמוכי גדר בקרבתה - שבהם פעילים לא מעט כדורגלנים בקבוצות המחלקה. קבוצות מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה מתמודדות עם מציאות מורכבת במיוחד, הן מתאמנות ברחבי הצפון בהיקף מופחת בהשוואה לקבוצות אחרות בליגות בהן הן משחקות, לרוב מקיימות אימונים ומשחקים לא בסגלים מלאים - בגלל הפיזור הרחב של שחקני המחלקה ברחבי הארץ. 

קבוצת נערים ג', שמודרכת ע"י בהא הייב, היא דוגמא לקבוצה שמתנהלת במציאות בלתי אפשרית. הקבוצה מתאמנת 3 פעמים בשבוע במגרש קט רגל בצפת ומתייצבת למשחקיה עם חיזוק מקבוצת ילדים א'. למרות זאת, הצליחה הקבוצה לזכות אתמול בניצחון ליגה תשיעי ב-19 משחקים, היה זה ניצחון 2:3 במשחק חוץ מול נציגת הפועל חיפה בליגת דרג 2 צפון, כל זאת עם 3 שחקנים מקבוצת ילדים א' בהרכב: אורי ממן - קשר 50/50, שענד את סרט הקפטן, שמשחק בקביעות בהרכב במהלך עונה זו. קבוע פותח בהרכב מתחילת העונה. אביב עצמון - מגן שמאלי - שמשחק בקביעות בהרכב מתחילת העונה. טומי לגיסימו - קשר אמצע, שרשם הופעה שלישית בקבוצה.

כבר בדקה ה-2 הפועל חיפה עלתה ליתרון, כשמוחמד כיוואן ניצל טעות בהגנת קרית שמונה כדי לכבוש שער בבעיטה מהרחבה. התגובה של קרית שמונה הגיעה עם צמד שערי מהפך בדקות ה-4 וה-7, כאשר בשני המקרים מסירות מצוינות של מלך שערי הקבוצה, זיאד דבאח, מצאו את אביעד מלכה ברחבה, וזה בעט לרשת והעניק לקבוצתו יתרון 1:2. למלכה היה זה שער חמישי העונה. בדקה ה-21 קרית שמונה עלתה ליתרון 1:3, הגבהת קרן מצאה את הבלם, אריה יסקוב בלתי מכוסה, וזה כבש מקרוב. בשלהי המחצית הראשונה קרית שמונה החמיצה בעיטת פנדל.

גם המחצית השניה הייתה קצבית ובהמלכה קרית שמונה החמיצה בעיטת פנדל נוספת. בשלהי המשחק שער שכבש רענן אבו סמרה בבעיטה מהרחבה צימק את יתרונה של קרית שמונה וקבע את תוצאת המשחק - ניצחון 2:3 לזכות עירוני קרית שמונה, בשורותיה עלו כמחליפים בקרית שמונה עוד שני קשרים מקבוצת ילדים א', שהיו שותפים לניצחון: רותם בר עלה בדקה ה-43 להופעת בכורה, נבו שקד עלה בדקה ה-50 להופעה שניה בקבוצת נערים ג'.

בהא הייב, מאמן קרית שמונה, משתף בתהליכים שעוברת קבוצתו בעונה מורכבת ומאתגרת מאוד: "מחודש דצמבר אנחנו מתאמנים במגרש קט רגל בצפת. רק לאחרונה בפעם הראשונה מזה חודשים עשינו שני אימונים במגרש בגודל בגודל תקני בטבריה. אף קבוצה בארץ לא מתאמנת בקט רגל, מה גם שאנחנו בקושי עושים שני אימונים בשבוע. השבוע עשינו הכנה למשחק נגד הפועל חיפה עם אימון אחד בלבד במגרש קט רגל. בנוסף, את כל המשחקים העונה שיחקנו מחוץ לבית. לא קל לגבש סגל, לכן אנחנו מקפיצים שחקנים מקבוצת ילדים א'. יש לנו שחקן שעוד לפני המלחמה נפצע בצורה קשה וסיים את העונה, שחקן אחר שמפונה למרכז הארץ ולא הצליח להגיע להרבה משחקים, שחקן נוסף שמפונה לנתניה מגיע בסופי שבוע. למרות כל זאת, אנחנו בתקופה טובה ואנחנו עושים את המקסימום במסגרת האפשרויות, במטרה להכין את השחקנים שלנו לעונה הבאה בצורה הטובה ביותר שאפשר".

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה?לחץ כאן וצפה בסרטון